Århus ~ Kreativ fordybelse

Dato - 02.11.2020

Studio Hiche

Har du en interesse i at udfolde dig kreativt og lyst og mod til at inspireres af kreativt samvær med andre? Så kan du deltage i et givende varmt og trygt tilbud for medlemmer af Landsforeningen Spor.

Midtjysk Spor ønsker at give adgang til kreative og skabende rum, hvor man kan få mulighed for at tilgå sig selv i meditative stoflige processer. Her er det muligt at forme nye fortællinger i fællesskab med andre, som har senfølger efter seksuelle overgreb i barndommen.

Man møder ind efter behov. Værkstedet er åbent mandage fra kl. 11-15.

Fra mandag d. 7. september 2020 og de kommende 7 uger – dog ikke i efterårsferien d. 12. oktober. D.v.s. sidste gang er d. 2. november 2020.

Mandag d. 14. og mandag d. 21. september 2020, får vi besøg af kunstneren Afshin S M som vil undervise/guide/støtte til billedeskabende aktiviteter i mange lag og materialer.

Medbring saks, papir (evt. farvet), billeder eller magasiner/tidsskrifter som må anvendes til billedecollager.

Der er selvfølgelig også plads til dem, der hellere vil arbejde for sig selv og i andre materialer.

Følg med på Midtjysk Spors Facebook side.

Her vil man kunne se, når der er ture ud af huset eller undervisning i forløbet.

Kreativ Fordybelse foregår i HICHE STUDIO – Viggo Stuckenbergs Vej 23, Aarhus V.

Forløbet er gratis for deltagerne.

Kontakt Jeanne Bruun på jeanne@gammel.landsforeningenspor.dk eller på mobil 2890 3675, hvis du er nysgerrig, vil vide mere eller ønsker at tilmelde dig.