Cafémøde med psykoterapeut Bjørg Mortensen

Lokation
Østre Skole

Kategori

Torsdag den 9. september kommer Spors rullende cafémøder til Middelfart med oplægsholder Bjørg Mortensen, som er psykoterapeut og afhængighedsrådgiver.

Bjørgs opvækst på Færøerne var præget af seksuelle overgreb, og hun begyndte at drikke alkohol allerede som 12-årig. Først som 40 årig begyndte hendes rejse mod at få det bedre, via terapi og misbrugsbehandling. I dag, som 60 årig, lever Bjørg et godt liv uden bitterhed, og hun hjælper aktivt andre, der står i noget af det samme, som hun selv har gjort.

På aftenens oplæg vil Bjørg tage rejsen tilbage til barndommens land, og hun vil trække tråde op i ungdoms- og voksenlivet. Hun fortæller åbent og ærligt om de senfølger, der har fulgt hende gennem livet. Bjørg vil også dele fra det liv hun lever i dag, hvor hun er et godt sted. Som hun siger, ville hun ikke viske tavlen ren for alle sine oplevelser, selv hvis hun kunne.

Kom og hør med, og kom gerne 10 minutter før, så vi kan få alle på plads, inden vi går i gang. Der vil være god tid til at stille Bjørg spørgsmål efter oplægget.

Alle interesserede over 18 år er velkomne.

Det er kl. 17 – 18.30 i
Østre Skole