Kreativt værkstedsforløb i Aarhus

Dato - 17.02.2020

Studio Hiche

Deltag i et kreativt værkstedsforløb i smukke rammer i Aarhus.
8 mandage fra kl. 10 – 15 med start mandag den 17. februar 2020

Vi er utrolig stolte af at byde velkommen til en helt nyt Spor-aktivitet.

Vi ønsker at give adgang til kreative skabende rum, hvor man kan få mulighed for at tilgå sig selv i meditative, stoflige processer og skabe nye fortællinger om sig selv i et fællesskab med andre, der har senfølger.

Er du medlem af Spor, og har du en interesse i at udfolde dig kreativt eller lyst og mod til at inspireres af kreativt samvær med andre, så kan du nu deltage i et givende, varmt og trygt tilbud.

Med start mandag den 17. februar 2020 inviteres alle medlemmer af Spor ind i et kreativt værksted. Det foregår i Aarhus på ‘Studio Hiche’, Viggo Stuckenbergs Vej 23, Aarhus V.
Forløbet er gratis for deltagerne.

Hver mandag i 8 uger åbner ‘Studio Hiche’ værkstedet kun for Spors medlemmer. Fra Spor deltager Jeanne Bruun som tovholder og kontaktperson og Marlene Wagner som frivillig.

På det kreative værksted vil der blive tilbudt forskellige materialer og kunstneriske tilgange suppleret med undervisning á 3 x 2 timers varighed efter behov i billedskabelse, tegneteknik og farvelære.

Man møder ind efter eget behov. Værkstedet er åbent på mandage kl. 10 – 15 i perioden 17. februar til 6. april 2020 kun for Spors medlemmer.

Kom til introduktionsdag mandag den 17. februar kl. 10 – 15
Deltagere introduceres af Jeanne Bruun og kan både møde vært Gitte Boll og billedkunstner og underviser Afshin. Malene Wagner fra Spor vil fortælle om sin brug af værkstedet, og den betydning det kreative miljø har haft for hende.

Vi glæder os til at se dig 🙂

Kontakt Jeanne Bruun hvis du er blot er nysgerrig eller måske ret interesseret på e-mail: jeanne@gammel.landsforeningenspor.dk eller mobil på: 2890 3675.

Allerede før man går ind vækkes opmærksomheden på det smukke, skramlede, pudsige og hyggelige uderum. Her er plads til eftertænksomhed, og også til fælles pause med snak og latter.

Indenfor kan man gå på opdagelse i detaljer eller blot være tilstede.

Malerier og finér-billeder smykker væggene og små finurlige opstillinger ansporer til fordybelse.

HICHE er indrettet meget fleksibelt. Det betyder, at man kan sidde tæt og arbejde sammen eller ved siden af hinanden, eller man kan arrangere sig alene og skabe sit eget rum for udfoldelse.