Spor i Aarhus: Kreativitet og fordybelse

Dato - 01.11.2021

Studio Hiche

Har du interesse i at udfolde dig kreativt og lyst til samvær med andre voksne med senfølger, så er her et givende, trygt og varmt tilbud til dig.

Med start mandag den 13. september og 8 mandage frem inviteres Spor-medlemmer ind i et kreativt værksted. Det foregår i Aarhus i Hiche Studio, Viggo Stuckenbergsvej 23, Aarhus V.
Værkstedet er åbent fra 11.00 til 15.00.

Vært og medindehaver af Hiche Studio, Gitte Boll, mestrer en ganske særlig evne til at forme dette kreative frirum med plads til kunstnerisk vovemod, fordybelse, nysgerrighed, hyggelige snakke og nærvær.

Du møder ind efter eget behov. Hvis du bare har brug for at komme og drikke en kop the/kaffe, strikke eller snakke, så er der naturligvis også hjerterum til det. Du bliver mødt, som den du er, dér hvor du er. Her er plads til alle.

Vores egen billedkunstner og underviser Afshin vil i løbet af de 8 mandage introducere os til, hvordan man kommer fra idé til produkt. Afshin arbejder både med billeder og formgivning og kan derfor præsentere os for forskellige stoflige tilgange til det at skabe, og derved bringe en intention/et ønske/en følelse/en idé til form. Vi vil få mulighed for at forsøge os med f.eks blindtegning, collage og arbejde med lærred.

Første mødegang er mandag den 13. september fra 11.00 til 12.15. Her vil husvært og tovholder Gitte Boll byde velkommen og Christina Buch, som er frivillig i Spor, vil fortælle lidt om sin oplevelse fra tidligere forløb med ‘Kreativ Fordybelse’. Vi får nok også lov at se lidt af det Christina selv har arbejdet med.
Fra 12.30 er der ‘fri leg’.

Du kan kontakte Jeanne eller Christina for at melde dig til forløbet eller høre nærmere på:
Jeanne: Jeanne@gammel.landsforeningenspor.dk – tlf. 2890 3675
Christina: ChristinaBuch@gammel.landsforeningenspor.dk – tlf. 4217 0404
Kontakt os også gerne, hvis du f.eks ønsker at følges med nogen de første gange.

Vi glæder os til at møde jer og byde velkommen til det kommende forløb 🙂