Spor i Helsingør holder åbningsreception

Dato - 05.05.2022

Frivilligcenter Helsingør

I anledning af Landsforeningen Spors nyoprettede lokalafdeling i Helsingør, inviterer Spor i Helsingør til reception.

Receptionen finder sted torsdag den 5. maj kl.15:30 til 17.30 i Frivilligcenter Helsingør Kronborgvej 1C, 2. sal.

Landsforeningen Spor arbejder på at udbrede kendskabet til senfølger og skabe netværk blandt senfølgeramte efter seksuelle overgreb i barndommen/ungdommen.

På den baggrund planlægger Spor i Helsingør en række sociale begivenheder, så som Walk & Talks for senfølgeramte, Cafémøder med indslag af oplysende og saglig relevant karakter, samt en lokal udgave af Landsforeningen Spors årlige og landsdækkende Synlighedsdag.

Program:

• Velkomst v. Pia Friis, Spor i Helsingør.
  • Helle Cleo Borrowman, forperson i Landsforeningen Spor, fortæller om foreningens arbejde og senfølger efter seksuelle overgreb generelt.
  • Henrik Kofod Sørensen, Spor i Helsingør, præsenterer sig selv og fortæller lidt om sin relation til Spor, og ideen med Walk & Talk.
  • Pia Friis præsenterer sig selv og fortæller lidt om sin relation til Spor og sit engagement med Cafémøder.
  • Cleo, Pia og Henrik fortæller I fællesskab om Landsforeningen Spors Synlighedsdag, hvorpå der vil være mulighed for at stille spørgsmål.

Afslutningsvis bydes der på et glas “Bobler” og en mere uformel snak.

Om du har senfølger eller ej, er pårørende eller fagperson: Alle over 18 år er velkomne til receptionen 🙂