Esbjerg ~ Cafémøde med oplæg

Dato - 06.10.2020

Rankin Park Cafe

Vi har undersøgt, at man skal desværre have mundbind eller visir på, indtil man sætter sig, med mindre man har en lægeerklæring, man kan vise. Personalet på Rankin Park vil være i lokalet før og efter oplægget og i pausen, så man kan blive siddende og bestille det, man har brug for.Vi håber, at se jer på trods af dette.

Denne aften vil Ole Jensen fortælle om sin vej gennem sin barndom og ungdom med seksuelle overgreb og frem til sit voksenliv, hvor han har fået hjælp i form af terapi og derefter netværk med ligesindede i Taskforce.

Til cafémøderne er der oplæg, der tager udgangspunkt i senfølger af seksuelle overgreb. Oplægene kan være af faglig karakter, og det kan være personlige beretninger eller en kombination. Der er tid og plads til spørgsmål og debat.

Arrangementet er åbent for alle interesserede over 18 år, og det er gratis.

Vi opfordrer folk til at komme i god tid og købe mad og drikke i Rankin Park, der så venligt stiller lokaler til rådighed så vi kan komme ud og bryde med tabuet og blive synlige.

VI SES PÅ

Rankin Park