Spors informationsfolder

Vil du hjælpe med at udbrede kendskab til senfølger af seksuelle overgreb i barndommen og til Landsforeningen Spor? Det kan du gøre ved at uddele foldere i dit lokalområde hos læge, jobcenter m.fl.

Hvis det er noget, du har lyst til, kan du sende en mail med din postadresse til kontakt@gammel.landsforeningenspor.dk, så sender vi dig en stak foldere og postkort samt retningslinjer for uddeling.

Du kan også selv printe folderen via linket her:  Spors folder med information om senfølger (pdf).
.

Obs! Det er en stor hjælp for foreningen at få delt pjecer ud, så kendskabet til senfølger udbredes. Sørg dog altid for, at der er givet tilladelse til at fremsende eller lægge Spors materiale, ellers falder det negativt tilbage på foreningen. Hvis du sender til private menneskers postadresse, skal din egen afsenderadresse fremgå, så det ikke ser ud som om, at det er foreningen, der har fremsendt.

Folder-til-hjemmeside-1-sammenflettet

=

Aktiviteter Anmeldelser Artikler Baggrundsartikler Beretninger og blogindlæg Blogindlæg Brugerinddragelse Det med småt Digte Diverse Hjælp og behandling Hvad er senfølger? Klumme Litteraturlister Netværk Nyhedsbreve Om at stå frem Oplæg Personlige beretninger Politiske klummer Politisk fokus Rapporter og undersøgelser Senfølgeramt i en coronatid Spors handlingsprogrammer Studieopgaver Terapi Video, podcast og musik Vigtigt at vide