Cafémøde i Maribo

Dato - 28.06.2022

The Green House

Spors rullende cafémøder drager mod Lolland, nærmere bestemt Maribo. Her besøger vi én af vores lokalafdelinger og giver ordet til den lokale Spor-koordinator Siff Skovenborg. Siff er psykomotorisk terapeut og hun vil fortælle om senfølger efter overgreb, angst og vejen mod at få det bedre. Vi regner med, at der vil være en oplægsholder mere, der supplerer Siff.

Som altid er der ved Spors cafémøder tale om fortrolige rum, hvor vi sammen skaber spejling, netværk og respektfuld dialog. Der er plads til lige det, du kommer med, hvor du end er i din helings- og udviklingsproces.

Det er tirsdag d. 28. juni kl. 17-19. Vi mødes i Green House, Vestergade 33, 4930 Maribo, hvor vi får et lokale kun til os.
Alle interesserede over 18 år er velkomne. Deltagelse er gratis og tilmelding er ikke nødvendig.

Kom gerne lidt før, for vi går i gang kl. 17.

For mere info eller spørgsmål: Kontakt projektleder Lærke Ruben på laerke.ruben@gammel.landsforeningenspor.dk.