Cafémøde om senfølger af seksuelle overgreb og alkoholmisbrug – online

Dato - 14.12.2021

Spor i Esbjerg har inviteret Bjørg Mortensen, som er psykoterapeut og afhængighedsrådgiver, til at holde oplæg.

Bjørg har haft en opvækst på Færøerne præget af seksuelle overgreb, og hun begyndte at drikke alkohol allerede som 12-årig. Først som 40-årig begyndte hendes rejse mod at få det bedre, via terapi og misbrugsbehandling.

I dag, som 60-årig, lever Bjørg et godt liv, uden bitterhed, og hun hjælper aktivt andre, der står i noget af det samme, som hun selv har gjort.

På aftenens oplæg vil Bjørg tage rejsen tilbage til barndommens land. Hun vil trække tråde op i ungdoms- og voksenlivet og fortælle åbent og ærligt om de senfølger, der har fulgt hende gennem livet. Bjørg vil også dele om det liv, hun lever i dag, hvor hun er et godt sted. Hun siger selv, at hun ikke ville viske tavlen ren for alle sine oplevelser, selv hvis hun kunne.

Alle over 18 år er velkomne og tilmelding er ikke nødvendig.
et er tirsdag d. 14. december kl. 17-19 på Zoom.

Der vil være en teknisk gennemgang af Zoom kl. 16.50.
Log på med dette link: https://zoom.us/j/92969481901
Det er muligt at være anonym.
Oplægget bliver IKKE optaget.

Mødet er arrangeret af Spor i Esbjerg
Evt. spørgsmål stilles til Benedicte på mail Benedicte.kjaer@gammel.landsforeningenspor.dk eller tlf. 7196 5452.