Kbh.: Familie-cafémøde med oplæg v. Lisbeth Zornig

Dato - 01.02.2022

Café Sweet Surrender

Vi kan nu slå dørene op for en ny lokal aktivitet i Spor København, nemlig børne-/familiecafemøder med fagligt oplæg, leg og fælles aftensmad 🙂

Med støtte af §18 midler kan Spor føre en drøm ud i virkeligheden – nemlig at kunne invitere de af vores medlemmer og følgere, der har (mindre) børn, til cafémøde i eftermiddagstimerne. Café Sweet Surrender på Vesterbro er som skabt til formålet, da den er indrettet til både børn og voksne.

Arrangementet varer fra kl. 16-18 og inkl. fælles betalt aftensmad for store og små.

Programmet denne første gang lyder:
– Kl. 16.00 – 16.10: Vi hilser på med lidt løs snak, og børnene kan indtage cafeens store gode legehjørne
– Kl. 16.10 – 17.00: Lisbeth Zornig holder oplæg om at være senfølgeramt forældre
– Kl. 17.00 – 18.00: Fælles (betalt) middag for børn og voksne (caféen laver god, børnevenlig mad).
– Kl.18.00: Koordinator Jeanette Hindberg kan fortælle om kommende møder og takker for i dag.

Cafe Sweet Surrender er indrettet med et stort børnehjørne fyldt med legetøj for store og små, og den anden halvdel af cafeen er til oplæg og fællesspisning. Der vil være god mulighed for at gå frem og tilbage til børnehjørnet alt efter dit barns behov.

Krav for at deltage:
– Min. én forælder skal være senfølgeramt, men din partner er også velkommen som pårørende.
– Jeres børn skal være under 10 år gamle.
– Der er tilmelding forud for arrangementet, da vi har begrænset med pladser. Tilmelding skal sendes til koordinator Jeanette Hindberg på jeanette.hindberg@gammel.landsforeningenspor.dk, senest den 24.1. Det er først til mølle med fordeling af pladser.

Vi holder børne-/familiearrangementer fast hver måned i februar-maj 2022 med forskellige oplæg udefra.

Vi håber det bliver et succesfuldt arrangement, som kan give deltagerne et større netværk, give mange gode snakke og grin, give faglige og familiemæssige input udefra, og at jeres børn får en dejlig eftermiddag sammen med andre børn og voksne. Vi ses 🙂

Dato: Tirsdag d. 1. februar 2022
Tid: Kl. 16-18