Kbh. – Spor familiemøde – OBS! ÆNDRINGER

Dato - 06.08.2022

Zoologisk have på Frederiksberg

Tid: 6. august kl. 11.00 – 14.
Sted: Zoologisk have i København – Roskildevej 32, 2000 Frederiksberg

Næste Spor familiemøde er lørdag den 6. august, og vi starter efterårets møderække med en tur i Zoologisk Have 🙂 Spor giver indgangen for store og små, samt en is eller kaffe efter frokost (som du selv medbringer til dit barn og dig).

Vi mødes kl. 11 ved hovedindgangen. Kig efter koordinator Jeanette. Hun har en turkis Spor t-shirt på, som lyser godt op i mængden.

Familiemøderne er uformelle møder mellem børnefamilier med senfølgeproblematikker inde på livet. Dvs. mor eller far har senfølger efter seksuelle overgreb, og du har behov for og lyst til at mødes med andre familier i samme situation – på børnenes præmisser. Det betyder bl.a., at vi ikke taler om overgreb eller lignende. Møderne er for at skabe positivt netværk – ikke mindst for børnene, der plejer at hygge sig godt sammen.

Vi håber at se både nye og kendte ansigter.

Spørgsmål skal stilles til Jeanette på jeanette.hindberg@gammel.landsforeningenspor.dk.

Datoer for resten af året:

Lørdag d. 1. oktober
Lørdag d. 12. november