Kreativ fordybelse – Aarhus

Dato - 27.06.2022

Studio Hiche

Har du interesse i at udfolde dig kreativt eller lyst til at inspireres af kreativt samvær med ligesindede?

Her er plads til eftertænksomhed, fordybelse af kreativ proces og til pauser. Du kan gå på opdagelse i detaljer eller blot være til stede, i dette smukke rum.

Man møder ind efter behov. Forløbet er for voksne med senfølger efter seksuelle overgreb i barn og ungdom og gratis for medlemmer af Spor.

Gitte Bold er ejer af Hiche studie, Gitte er socialrådgiver og arbejder blandt andet på krisecentre, så hun er bekendt med diverse senfølger og vil være med til at facilitere et sikkert rum til alle deltagere.

Forløbet starter mandag den 2. maj kl. 10:00 og derefter 9 mandage frem, fra kl. 10:00 til 14:00. (undtagen 2. pinsedag, som er en helligdag).

Vil du vide mere kan du kontakte Jeanne og Christina på Jeanne@gammel.landsforeningenspor.dk telefon : 28903675 og ChristinaBuch@gammel.landsforeningenspor.dk

Adressen er Viggo Stuckenbergsvej 23, Aarhus i Studio Hiche.