Kreativ fordybelse – Århus

Dato - 07.09.2020

Studio Hiche

Har du en interesse i at udfolde dig kreativt? Har du lyst til og mod til at lade dig inspirere af kreativt samvær med andre? Så kan du deltage i et givende varmt og trygt tilbud for medlemmer af Landsforeningen Spor.

Vi ønsker at give adgang til kreative og skabende rum, hvor man kan få mulighed for at tilgå sig selv i meditative stoflige processer. Her er det muligt at forme nye fortællinger i fællesskab med andre, som har senfølger efter seksuelle overgreb i barndommen.

Man møder ind efter behov. Værkstedet er åbent på mandage fra kl.11-15.

Med start mandag den 7. september 2020 inviteres alle medlemmer af Spor ind i et kreativt værksted.
Det foregår i Aarhus i HICHE STUDIO på Viggo Stuckenbergs vej 23, Aarhus V.

Forløbet er gratis for deltagerne.

Kontakt Jeanne Bruun på jeanne@gammel.landsforeningenspor.dk eller på mobil 2890 3675, hvis du er nysgerrig, vil vide mere eller ønsker at tilmelde dig.