Spors årsmøde 2020

Dato - 18.09.2020 - 20.09.2020

Hotel Helnan Marselis

LUKKET FOR TILMELDING

Nu tør vi endelig begynde at glæde os!

Kære medlemmer og støttemedlemmer af Spor

Det er med stor glæde, at vi – endnu en gang – invitere til Årsmøde anno 2020.

På grund af corona måtte vi tidligere på foråret vælge at udskyde vores årsmøde. Heldigvis går det nu så godt her i landet, at vi kan begynde at se frem til at mødes, og det er vi så glade for, for vi havde virkelig glædet os. Som vi har fortalt tidligere, har vi i år valgt at dele årsmøde og generalforsamling op, så de to arrangementer ikke ligger i den samme weekend.

Samtidig er vi så heldige, at vi igen i år har fået midler fra TrygFondens midtjyske pulje til at afholde arrangementet. Weekenden bliver afholdt på Hotel Helnan i Aarhus, der kan tilbyde de dejligste rammer. Der er masser af plads, så vi kan tage hensyn til de krav der stilles i forbindelse med Corona og passe på os selv og hinanden.

Vi håber på at se så mange af jer som muligt:

Fredag den 18. september 2020 ankomst fra kl. 16.00 – 18.00
til søndag den 20. september 2020 kl. 15.00

Hotel Helnan Marselis
Strandvejen 25
8000 Aarhus C

I weekenden vil der være workshops, der udarbejdes og faciliteres i samarbejde med Birgitte Urban fra Center for Frivilligt Socialt Arbejde, som vi samarbejder med omkring Navigator Programmet. Meget mere om det senere. Nok så vigtigt vil der også blive god tid til bare at være sammen med hinanden.

Tilmeldingsfrist er onsdag den 12. august 2020.
Se mere om tilmelding og andre praktiske oplysninger i den mail, der er sendt ud til medlemmer.

OBS! Der er kommet ekstraordinært mange tilmeldinger, så hotellets kapacitet for, hvor mange der må være samlet p.g.a. corona, er nået. Har du ikke nået at tilmelde dig, kan du blive skrevet på venteliste, så du bliver kontaktet i tilfælde af afbud.

Årets generalforsamling bliver afholdt lørdag den 30. oktober 2020. Mere om tid og sted kommer senere, men sæt kryds i kalenderen allerede nu.

Vi glæder os til at se jer!

Kærlig hilsen