Efter Landsmødet

Klumme (2) juni-juli 2014

.

Spor afholdt for første gang nogensinde et landsmøde i forbindelse med den årlige generalforsamling.

22 personer fra hele landet havde valgt at bruge en lørdag på at idéudvikle og udarbejde en handlingsplan for, hvor Spor skal lægge sit fokus i 2014/15 for til sidst at vedtage handlingsprogrammet på generalforsamlingen.

Bestyrelsen har gennem lang tid arbejdet hen imod at kunne udvide vores aktiviteter, lave lokalafdelinger og i det hele taget have flere aktive medlemmer. Vores projektleder og frivilligkoordinator, Bolette, har gjort det muligt at realisere dette mål.

Det vedtagne handlingsprogram blev skabt på baggrund af de idéer, der kom frem ved formiddagens workshops og hvor der samtidig var energi og interesse for at danne arbejdsgrupper. Ingen idéer skal gå tabt, så de projekter, der ikke arbejdes videre med lige nu, ligger i en idébank.

Det var virkeligt positivt at opleve den entusiasme, idérigdom og handlekraft og ikke mindst omtanke for andre, der så tydeligt var til stede, selvom det var en lang dag med et meget komprimeret program.

Sidst men ikke mindst takker bestyrelsen for genvalget.

Anne Christensen og Helle Borrowman

Delt formandskab

.

Link til hele nyhedsbrevet.