Børne- og familiemøder i København

Lokation
Spors lokaler, Kbh.

Kategori

Børne- og familiemøderne i Spor i København er for dig, der har senfølger efter seksuelle overgreb, dine børn og evt. din partner eller anden nær pårørende.

Vi mødes én gang om måneden, om lørdagen, i Spors lokaler på Frederiksberg (Vodroffsvej 5, st.tv.) fra kl. 11-14. Vi serverer børne- og voksenvenlig frokost, og vi sørger for snacks og lidt at drikke.

Der er altid et oplæg udefra på dagen, og de er altid i børnehøjde – ønsker til oplægsholdere er meget velkomne.

Frejamay November

Til dette møde er det blogger/influencer/solo-mom-boss Frejamay November, der fortæller om livet med to små børn og en rygsæk med senfølger og seksuelle overgreb.

Frejamay siger selv:
“Morhood er fantastisk, og så er det også alt det andet, vi stadig ikke helt må snakke om. Det er hårdt, opslidende og frustrerende. Når man så oven i hatten kæmper med senfølger, og skal være guide i livet for et lille menneske, så kan man af og til godt have brug for nye veje at gå, nye nemme redskaber, nye måder at tænke på.
Det skal vi snakke om på næste møde. Og ingen af rådene handler om at gøre mere. Til gengæld er alle råd børnevenlige og voksenvenlige.”

Vi håber at kunne skabe et trygt og kærligt rum for familier med senfølgeproblematikker. Ikke mindst for børnene, der kan hygge og lege sammen, mens mor og far drikker kaffe og får vendt verdenssituationen med ligesindede. Kom og vær med 🙂

For mere info: Kontakt koordinator Jeanette Hindberg på tlf. 3014 5848 eller på mail: jeanette.hindberg@gammel.landsforeningenspor.dk