Foredrag: Relationer

Dato - 22.08.2019

Spors lokaler, Odense

Fyns Spor afholder en foredragsrække med Camilla Darre, der er jordmoder, sexologistuderende og aktivt medlem i Spor. Alle foredragene finder sted:

kl. 19-21 i Spors kontor
Kongensgade72, 1 sal
5000 Odense

Tilmelding nødvendig, da der er begrænset antal pladser, så først-til-mølle princippet er gældende. Du skal tilmelde dig til hvert enkelt foredrag på mail til camilla@gammel.landsforeningenspor.dk

2. foredrag torsdag d. 22. august
SEKSUELLE OVERGREB i BARNDOMMEN – RELATIONER OG SEKSUALITET i VOKSENLIVET

Fra fysisk sex til elskov med dybe følelser og nærhed samt noget om min egen proces i den rejse.

Denne aften kommer vi omkring de mest hyppige udfordringer i sexlivet for os senfølgeramte. Det kommer til at handle om kroppens alarmberedskab, angst, flashbacks, ingen eller for mange sexpartnere, gentagetvang, dissociation, at lukke ned for intimitet og følelelser m.m.

Er der en vej til bedre intimitet?

Hvordan kan relationer hele eller genskabe vores dysfunktionelle mønstre?