Foredrag: Tilknytning og grænser

Dato - 29.10.2019

Spors lokaler, Odense

Fyns Spor afholder en foredragsrække med Camilla Darre, der er jordmoder, sexologistuderende og aktivt medlem i Spor. Alle foredragene finder sted:

kl. 19-21 i Spors kontor
Kongensgade72, 1 sal
5000 Odense

Tilmelding nødvendig da der er begrænset antal pladser, så først-til-mølle princippet er gældende. Du skal tilmelde dig til hvert enkelt foredrag på mail til camilla@gammel.landsforeningenspor.dk

4. foredrag tirsdag d. 29. oktober
SEKSUELLE OVERGREB i BARNDOMMEN - TILKNYTNINGSMØNSTRE OG GRÆNSER I VOKSENLIVET

Min bevidsthed om, at jeg ikke evnede dybe relationer med en partner, blev vækket, da mit ægteskab var på sit sidste. Min opvågning blev godt hjulpet på vej af en bragende PTSD, men i dag er jeg dybt taknemmelig for den proces, PTSD’en har tvunget mig igennem, for nu lever jeg et mere balanceret liv med kontakt til mine følelser.

Kan valg af partner være knyttet til vores dybe barndomssår?

Mange med senfølger har risikofyldt adfærd og svært ved at sætte grænser, hvilket ofte har konsekvenser. Vi kommer denne aften omkring tilknytningsmønstre og grænseproblematikker i voksenlivet.