Online cafémøde ~ om forebyggende indsatser

Dato - 17.12.2020

Cafemøde online om kriminalitetstruede børn og unge og forebyggelse af senfølger

Tina Maria har arbejdet med borgere med og uden diagnoser i rigtig mange år. Efter hun opstartede den sikre institution Kompasset, er Aalborg Kommune så heldige at have hende som Centerleder i center for sociale indsatser.

Tina Maria gæster denne aften Spor og fortæller om kriminalitetstruede børn og unge, når de mødes på sikrede institutioner. Her arbejder personalet med blandt andet at forebygge senfølger af overgreb. Der vil blive mulighed for at stille Tina Maria spørgsmål og indgå i dialog om emnet. Vi er glade for at kunne byde velkommen til en oplægsholder, der kan fortælle noget konkret om forebyggelse, og hvilke værktøjer der er til at forebygge at børn og unge skal leve med massive senfølger i voksenlivet.

Kom og vær med til mødet på: – du står i waiting room indtil 10 min før kl. 19, hvor vi lukker deltagere ind og giver en kort intro af teknikken til dem, der har brug for det. Der er mulighed for at slå billede fra og deltage under alias, så du forbliver helt anonym. Alle deltagere skal være over 18 år.