Oplæg/foredrag i Århus om senfølger

Dato - 04.12.2019

Gallo Huset

Senfølger af seksuelt misbrug i barndommen

Ved Jeanne Bruun, erfaringsperson og frivillig, og Anna Bahn, frivillig, fra Landsforeningen Spor

Landsforeningen Spor arbejder med at fremme viden om senfølger efter seksuelle overgreb i barn- og ungdom, samt at skabe mulighed for at danne netværk og relationer til andre senfølgeramte.

I Danmark lever ca. 250.000 voksne med senfølger efter seksuelle overgreb i barn- og ungdom.

Senfølger bunder i de traumer der ikke er blevet behandlet og resultatet er ofte en nedsat livsglæde, ensomhed, isolation, psykisk og fysisk sygdom, manglende relation til arbejdsmarkedet osv.

Jeanne og Anna vil dele ud af deres viden og erfaringer om senfølger og konsekvenserne deraf for de ramte og omgivelserne.

ONSDAG D. 4. DECEMBER

KL. 16.30-18.30

Sted: Gallo Huset, Nørre Alle 30, 8000 Århus C

Billetter kan købes på forhånd i Gallo Huset eller ved døren kr. 25,-