Spor på Folkets Møde i Århus

Dato - 27.09.2019 - 28.09.2019

FO-Aarhus

Kom og mød Landsforeningen Spor på Folkets Møde

Landsforeningen Spor arbejder med området senfølger af seksuelle overgreb i barndom- og ungdom. Vi arbejder med at udbrede viden og synliggøre senfølger. I Spor er hovedparten af de frivillige voksne med egne erfaringer, men alle er velkomne. Som frivillig i Spor, har vi fokus på at alle er ligeværdige, og at vores arbejde har stor værdi, for de mennesker det berører. Vi arbejder både politisk og med at danne rammer for netværk og det at møde ligesindede.

Kunne du tænke dig at høre mere om vores arbejde, så kom og hils på os. Vi er klar til at svare på spørgsmål – også de svære.

,
Program

Fredag d. 27. september er vi at finde i FO-byens gård, hvor vi har en stand i gården.
Klokken 15.45-16.15 og 17.00-17.30 holder Helle Cleo Borrowman og Anna Bahn, formændene for foreningen, oplæg i lokale VA8-202, under temaet: “Brugerfrivillighed – når mennesker med senfølger efter seksuelle overgreb, selv laver frivilligt arbejde.”

Lørdag d. 28. september finder du os i Rådhus Parken, hvor vi går rundt og uddeler materiale og er synlige.